سئو فروشگاه اینترنتی در سال 2024

سئو در سال 2024 طراحی سایت حرفه ای شرکت طراحی سایت

بنابراین، در حالی که SGE ممکن است روش جستجوی ما را کمی تغییر دهد، این پایان دنیا برای ترافیک شما نیست. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. با مشخص کردن پیلار و کلاستر های موضوعات خود یک استراتژی محکم برای سئو ایجاد کنید. اگر شما هم می‌خواهید مخاطبان برای خواندن محتواهای شما به سایتتان مراجعه کنند، لازم است به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته ‌باشید و محتواها را واضح و کوتاه تهیه کنید. ما قبلاً توی مقاله الگوریتم E-A-T گوگل چیست توضیح دادیم که E-A-T یه مفهوم نسبتاً جدید در دنیای سئو هست و به ترتیب به معنای تخصص (Expertise)، اقتدار (Authoritativeness) و اعتماده (Trustworthiness). این ترند شاید نه تنها مهم‌‎ترین ترند سال‌های اخیر، بلکه مهم‌ترین ترند ۲۰۲۴ و چه بسا مهم‌ترین ترند سال‌های پیش روی سئو باشه.

همان نتایجی که برای رتبه گرفتن سئو شده اند تا رتبه های بالا را کسب کنند. ما در این مقاله سعی کردیم تا مهم ترین ترند های سئو سال 2024 را به صورت یک چک لیست جامع در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به روند رشد سایت خود ادامه دهید. برای اطلاع از قیمت سئو سایت و طراحی سایت با وردپرس با قالب اختصاصی با ما تماس بگیرید. به طور کلی، با روند رو به رشد هوش مصنوعی، سئو سازمانی تأثیر قابل توجهی در موفقیت یک شرکت در فضای آنلاین دارد. با توجه به تغییرات در روند سئو و رشد هوش مصنوعی، شرکت‌ها باید با رویکردهای نوآورانه و هوشمندانه درباره سئو و محتوا، تلاش کنند تا در محیط رقابتسئو سازمانی خود به جایگاه برتری دست یابند. با افزایش تعداد وب‌سایت‌ها و رقابت شدید در فضای آنلاین، سئو به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تمایز از رقبا و جذب مخاطبان هدفمند اهمیت پیدا می‌کند.

در این زمینه شما می‌تونید مقاله ۱۰ ترند سئو در سال ۲۰۲۴ رو مطالعه کنید. سازگاری با نیازها و خواسته های همیشه در حال تغییر مصرف کنندگان، ادغام هوش مصنوعی در موتورهای جستجو و هجوم جستجوگرهای جدید AI و ابزارهای محتوا، سازمان ها را مجبور به انطباق و تکامل استراتژی های بازاریابی خود کرده است. سئو سازمانی معمولا با پیاده سازی استراتژی های SEO در سازمان های بزرگ همراه است. یعنی اینکه کاربران جدید علاقه دارند تا یه چیزی رو ببینند و سریع برن (مثل وقت‌هایی که دارند مثلاً اینستاگرام رو اسکرول می‌کنند). درواقع این ترند پاسخی به کاربرانیه که دنبال یه محتوای سرگرم‌کننده و حاوی اطلاعات مفید می‌گردند که خیلی سریع قابل دریافت باشه.

اغلب، تاخیر در اجرا به این دلیل نیست که آنها علاقه ای به رفع مشکلات ندارند. هر شرکت دارای فرآیندها، منابع، بودجه و غیره متفاوت و همچنین موارد با اولویت بالاتر است. سعی کنید درک کنید که فرآیندهای SEO/IT/محتوای مشتری چگونه تنظیم شده‌اند و چگونه کار می‌کنند. با استفاده از دستورات، Gemini می‌تواند کد تولید کند و متن و تصاویر را ترکیب کند. همچنین می‌تواند اطلاعات زیادی در مورد داده‌ها و ورودی‌های چندوجهی بفهمد، استدلال کند و بینش‌هایی ارائه دهد.

بهینه سازی صفحات به طوری که ما توی این ریچ اسنیپت‌ها نمایش داده بشیم، یکی از تکنیک‌های سئو در ۲۰۲۴ محسوب می‌شه. برای این کار، بایستی سعی کنیم توی محتواهایی که تولید می‌کنیم، یه سری سوال مشخص رو پاسخ بدیم. این پاسخ ما باید روشن، شسته‌رفته و دقیق باشه و اطلاعات مرتبطی توی اون اومده باشه. ویدئو فرصتی است تا با مخاطبان خود به شیوه‌ای پویاتر ارتباط برقرار کنید و  کسب و کار  آنلاین خود را بهبود ببخشید. نکته کلیدی ایجاد محتوای ویدئویی جذاب، مرتبط و بهینه‌شده‌ای است که با نیازها و ترجیحات مخاطبان شما همسو باشد. زمان آن رسیده است که صفحات خود را برای دریافت این بخش‌های برجسته غنی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) آماده کنید.

مخاطبان شما به راحتی اطلاعات مورد نیاز خودشون رو پیدا خواهند کرد که باعث میشه مدت بیشتری در صفحه شما درگیر بمونند. هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی سئو برای سایتتون، باید روی این عناصر تمرکز کنید. آیا می‌خواهید از وب سایت وردپرس خود در برابر حملات سایبری مضر محافظت کنید؟ این نکات را دنبال کنید تا هکرها را از خود دور نگه دارید و عملکرد سئوی خود را ایمن کنید. به عنوان یک بازاریاب، کارشناس سئو یا برنامه نویس، می دانید که حفظ امنیت سایت وردپرس چقدر اهمیت دارد. گوگل به توافقی دست یافت که مجوز دسترسی هم‌زمان به مکالمات Reddit را برای نمایش بیشتر آن در Google و مدل‌های آموزشی صادر کند.

خب پس متوجه شدیم که سئو 2024 تغییراتی داشته و بهتر است این تغییرات را به صورت یک چک لیست کنار خودتان داشته باشید تا بتوانید استراتژی سئو در 2024 را دقیقا بر اساس آنچه که مهم است، ساماندهی کنید. در آوریل 2023، گوگل راهنمای خود را در مورد تجربه صفحه گسترش داد و نقش تجربه صفحه در محتوای مفید را مورد بحث قرار داد. صفحات سایت شما باید سریع بارگذاری شوند، پاسخگو باشند و از Core Web Vitals گوگل عبور کنند. سئو فنی به کلیه فعالیت هایی اطلا می شود که برای بهبود عملکرد و خزنده‌پذیری وب‌سایت شما توسط موتورهای جستجو انجام می‌شود. تولیدکردن محتوای جامع به‌تنهایی کافی نیست و برای موفقیت بیشتر لازم است با مخاطبانتان تعامل داشته باشید. با پرسیدن سؤال یا هدایت به لینک‌های کاربردی دیگر، از آن‌ها بخواهید کلیک کنند.

رضایت کوکی سال‌ها برای اتحادیه اروپا و برخی از بخش‌های ایالات متحده یک مورد حیاتی بوده است. در سال 2024، این در حال گسترش به سایر ایالت‌های ایالات متحده است، و بنابراین افرادی که آن را در معرض خطر قرار داده‌اند یا نمی‌خواهند اکنون در معرض دید قرار بگیرند، در حال گسترش است. علاوه بر مهارت های SEO، نحوه کار با مشتریان می تواند شما را از سایر سئوکاران در سال 2024 جدا کند. نتایج خرید ارگانیک (که با فیلتر کردن ظاهر جستجو در نتایج محصول مشاهده می‌شود) همچنان برجستگی خواهد داشت. این بدان معناست که SEO ها باید مرکز تجاری باشند و فیدهای خود را بهینه کنند. با تغییرات بسیار زیاد در سئو، اکنون زمان آن است که به آنچه اساسی است و هرگز تغییر نمی کند نگاه کنید.

در این سطل موضوعاتی مانند شمارش جمعیت، امتیازات ورزشی، نمادهای تیک تیک، سران کشورها، و همه انواع دیگر نتایجی که امروزه در پاسخ‌های نمودار دانش مشاهده می‌کنیم، وجود دارد. وبیت یک سایت خدمات رسانی وبمستران و گرافیست ها است بصورتی که در این سایت آموزش ، توسعه و طراحی وب و گرافیک بصورت رایگان عرضه می شود. همچنین دارای فروشگاه محصولات حرفه ای است که بصورت کاملا فارسی و از 0 تا 100 توسط تیم ما طراحی و در فروشگاه جهت خرید وبمستران اضافه می شود. شرکت‌های بزرگتر ممکن است منابع بیشتری داشته باشند، اما لزوما زیرک نیستند و با وجود تمام منابعی که این شرکت‌های بزرگ‌تر دارند، ممکن است بهترین (یا برخی از کمتر شناخته‌شده‌ترین استراتژی‌های سئو) را اجرا نکنند. وقتی صحبت از مدیریت کمپین سئو میشه، باید حتما عملکرد استراتژی خودتون رو پیگیری کنید.

همزمان با ترند قبلی، سئو کردن ویدئو هم توی سال ۲۰۲۴ بیشتر از همیشه اهمیت پیدا کرده. موتور جستجوی گوگل هر سال بیشتر از قبل در ایندکس کردن صفحات و فهمیدن ویدئوها پیچیده عمل می‌کنه و همین باعث شده اگه شما می‌خواید دیده بشید، نیاز به توجه نشون دادن به ویدئوهای بهینه‌سازی شده داشته باشید. گوگل بر اساس نیت کاربر و در راستای هدف جستجو، اطلاعات محلی را در اولویت خود قرار می دهد. در نتیجه، قابل مشاهده بودن در نتایج جستجوی محلی برای سرپا ماندن هر کسب و کاری بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به طور مداوم پاسخ‌های مفید و دقیق را به صورتی کاربرپسند ارائه می‌دهد؛ این مسئله برای حفظ و بهبود رتبه‌بندی در نتایج جستجو وسط عوامل رتبه‌بندی در حال تکامل بسیار مهم است. اگرچه تعریف یک تجربه کاربری خوب در طول سال‌ها تغییر کرده است، اما گوگل همواره اولویت دادن به ارائه بهترین نتایج برای کاربران را نسبت به سایر عوامل مدنظر قرار داده است.

هدف از این کار، افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو و در نهایت جذب ترافیک بیشتر و افزایش فروش است.تکنیک‌های مختلفی برای سئو سایت فروشگاهی... محتوای باکیفیت و کاربردی یکی از مهم‌ترین عوامل در افزایش ترافیک و بهبود رتبه سایت است. موتورهای جستجو به صفحاتی که اطلاعات مفید و به‌روز ارائه می‌دهند، اولویت می‌دهند. علاوه بر این، محتوای جذاب و تعاملی باعث می‌شود کاربران زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند. زمانی را به یاد بیاورید که استفاده از چند کلمه کلیدی در یک صفحه، مانند جکپات سئو در نتایج جستجو بود؛ در سال ۲۰۲۴ دنیای سئو اصلا به این سادگی نیست.

البته حواستان باشد از لینک‌هایی که هیچ فایده‌ای برای مخاطب ندارند استفاده نکنید. برای مثال، تعداد کاراکترهای قابل‌نمایش برای توضیحات متا (Meta Description) در دسکتاپ ۱۶۰ کاراکتر است، اما همین مورد برای گوشی‌های همراه ۱۲۰ کاراکتر است. اگر بخواهید از تمام ۱۶۰ کاراکتر استفاده کنید، کاربرانتان با موبایل بخشی از محتوای ترغیب‌کنندۀ شما را نمی‌بینند. یعنی چی؟ یعنی اینکه مثلاً بخشی از متن ویدئوها رو زیرشون بذارید، کلمات کلیدی مرتبط با موضوع ویدئو رو توی عنوان، توضیحات و تگ‌ها استفاده کنید و غیره. بروز رسانی های گوگل را چک کنید و استراتژی سئوی خود را بر طبق آن بچینید. از آنجایی که گوگل باید محتوا را برای قطعات SGE انتخاب کند، باید هزاران صفحه را بخزد و در مورد کیفیت آنها تصمیم بگیرد و فقط صفحات با کیفیت بالا در Search Generative Experience استفاده خواهند شد.

اعتماد یعنی اینکه محتوای شما چقدر دقت داره، چقدر شفافیت داره و چقدر نزدیک به نیاز کاربر نوشته شده. علاوه بر این، جستجو بوسیله موبایل بیش از هر زمان دیگری، مرسوم شده است. مردم همیشه آنلاین هستند حتی در حال حرکت و پیدا کردن آدرس یا مکان هایی که می خواهند بروند مثلا به دنبال نزدیکترین کافی شاپ، کتابفروشی یا ارائه دهنده خدمات. بنابراین حتی کسب‌وکارهایی که 100% دیجیتال هستند نیز با این استراتژی‌ و بازاریابی دیجیتال بیش از حد محلی‌سازی شده تمرکز کنند. به طور مشابه، در حوزه نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS)، تایید یا اشتراک گذاری محتوای شما توسط کارشناسان شناخته شده ،SaaS می تواند اعتبار شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و این به SEO سایت کمک بزرگی می کند.

Keyword Insights یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی پولی است که از هوش مصنوعی به دو روش جالب استفاده می کند. اول، از الگوریتم ها و یادگیری ماشینی استفاده می کند تا دسته هایی از موضوعات را از یک کلمه کلیدی مشخص کند. بلکه از هوش مصنوعی استفاده می کند تا مراحل خاصی را برای کمک به رتبه بالاتر محتوای شما به شما ارائه دهد. سطوح قیمت گذاری برتر از 29 دلار ماهانه برای پنج سند جدید SEO و سئو و بهینه سازی سایت به کمک هوش مصنوعی برای محتوای موجود شروع می شود. از انفجار هوش مصنوعی ابتدا با آمادن چت جی بی تی و بعد هوش مصنوعی گوگل بارد و سپس به‌روزرسانی‌های Google که بی‌وقفه بودند.

به طور کلی ریچ اسنیپت تکنولوژی‌ایه که تقریبا در سال ۲۰۱۵ توی نتایج موتور جستجوی گوگل دیده می‌شد ولی از ۲۰۱۶ به بعد رشد بسیار زیادی داشت. با استفاده از این تکنولوژی ما به طور مستقیم و از طریق موتورهای جستجو و نه ورود به صفحات سایت‌ها، به پاسخ مد نظرمون می‌رسیم. این تکامل با هدف بهبود تجربه کاربری از طریق ارائه پاسخ‌های سریع و دقیق به پرسش‌ها صورت می‌گیرد. در نتیجه، کاربران خیلی سریع تر به جواب خود می رسند حتی گاهی نیاز به بازدید از سایت هم ندارند و در صفحه نتایج جستجو پاسخ را دریافت می کنند. در بهینه سازی تجربه کاربری، آسان بودن و در دسترس بودن صفحات مهم وب سایت است.

بنابراین سئوی محلی به شما امکان می‌ده تا توی صفحات نتایج کاربرانی دیده بشید که جستجوی محلی انجام دادند و قصد دارند خرید محلی کنند. علاوه بر این، به نظر می رسد که نشانگرهای هرزنامه به فیلتر کردن صفحات با کیفیت پایین کمک می کنند. برند سازی و رشد یک برند شخصی زمان بر است و در واقع، زمان زیادی لازم است تا در یک حوزه شناخته شویم. اگر نمی توانید زمان زیادی برای برندسازی خود صرف کنید، بهترین کار برون سپاری تولید محتوای تخصصی است، اما کمی هزینه شما بیشتر می شود. امروز، با توجه به تجربیات خودم و بررسی هایی که در سایت های مختلف انجام داده ام، سعی می کنم بفهمم که سئو در سال 2024 چه تغییراتی خواهد کرد و چطور وب سایت خودمان را برای این تغییرات آماده کنیم تا شاهد افت رتبه نباشیم.

AnswerThePublic بینگ، تیک تاک، آمازون و یوتیوب را به سایت هایی که می توانید برای تحقیق کلمات کلیدی هدف قرار دهید اضافه کرده است. گوگل ترند به شما می گوید که چه تعداد کلمه یا عبارت در گوگل نسبت به حجم کل جستجوها در یک زمان مشخص وارد می شود. در عوض با استفاده از بالاترین و پایین ترین حجم جستجو برای زمینه، شما خواهید دید که چگونه حجم جستجو در طول زمان تغییر می کند. می توانید بازه زمانی، منطقه و نوع جستجو (تصویر، اخبار، خرید Google و غیره) را تغییر دهید تا ببینید چگونه بر روند تأثیر می گذارند. نظرات می توانند مستقیماً بر نحوه نمایش کسب و کار شما در جستجوهای محلی تأثیر بگذارند.

شما می توانید این کار را با نوشتن نویسندگان خود در وبلاگ های مهمان در وب سایت های صنعت پیشرو انجام دهید ، به وبینارها بدهید ، در رویدادها و کنفرانس ها صحبت کنید ، پنل های متخصص ، میهمانان در پادکست ها باشید ، و غیره. صفحه در وب سایت خود و بک لینک های مربوط به مقالات ، وبینارها ، پادکست ها و غیره را درج کنید. بنابراین دیگر کافی نیست که محتوا را تهیه کنید ، پیوندها شوید و یک پایه فنی قوی داشته باشید. و اگر فهرست بندی شوید ، هیچ تضمینی وجود ندارد که محتوای شما در هر یک از سطوح Google روشن شود یا هرگونه ترافیک را به وب سایت شما ارسال کند. از آنجا که اینترنت با مقادیر نزدیک به نامحدود مشتق ، محتوای تولید شده (با تشکر ، صنعت سئو) پر می شود ، گوگل به طور واضح در مورد آنچه که آنها مصرف می کنند و چه چیزی به کاربران باز می گردد ، انتخاب می شود. نه به عنوان چیزی برای ایجاد محتوا یا انجام همه کارها برای شما، بلکه به عنوان دروازه ای به مقادیر عظیمی از قدرت محاسباتی که لپ تاپ ها و حتی دسکتاپ های مجازی شما هرگز ندیده اند.

چه شما یک فروشگاه محلی و چه یک شرکت چندملیتی باشید، سئو و بهینه سازی سایت همچنان بهترین ترفند برای رشد ترافیک طولانی مدت و تولید مشتری بالقوه است. یک پست وبلاگ، صفحه وب یا ویدیو بهینه شده می تواند هزاران بازدیدکننده واجد شرایط را برای سال ها جذب کند و لازم نیست یک سکه برای تبلیغ آن خرج کنید. برای متخصصین سئو مهم تر از همیشه خواهد بود که با بازاریابی، فروش، مدیران محصول و توسعه دهندگان وب همکاری نزدیک داشته باشند تا سرنخ های بسیار واجد شرایط را به دست آورند. تجربه کاربر (UX)، طراحی محتوا، و بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) کلید جذب ترافیکی است که متخصصان سئو به وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های تجاری می‌آورند. یه استراتژی بازاریابی سئو قوی به شما کمک میکنه تا ترافیک، مشتری و درآمد بیشتری رو برای کسب و کار خودتون در سال ۲۰۲۴ جذب کنید.

تجزیه و تحلیل بینش ارزشمندی در مورد استراتژی سئوی خود و اینکه چگونه می تونید برنامه خودتون رو برای به دست آوردن نتایج بهتر بهبود بخشید به شما ارائه میده. وقتی صحبت از برنامه ریزی سئو میشه، طراحی متمرکز بر کاربر یکی از مهم ترین اجزای استراتژی بازاریابی سئو شماست. ایجاد کیفیت برای کسب و حفظ رتبه های برتر ضروریه و یکی از اجزای مهم استراتژی بازاریابی سئو شما محسوب میشه. یه استراتژی بازاریابی موثر سئو شامل انتشار مداوم محتوا برای هدایت ترافیک به سایت شما میشه. همیشه باید سعی کنید در مقابل مخاطبان خودتون قرار بگیرید و اونها رو وادار کنید تا تجارت شما رو بررسی کنند. به موضوعات مرتبط با صنعت خود پایبند باشید و از تحقیقات کلمات کلیدی استفاده کنید تا مطمئن بشید که ترافیک مناسبی رو به سایت خودتون هدایت می کنید.

AEO مخفف Answer Engine Optimization، نوعی فناوری است که در جست‌وجوها، پاسخ‌های کوتاه و سریعی به افراد نمایش می‌دهد. همین‌طور، حضور در کانال‌های بازاریابی بیشتر مانند شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ می‌تواند کلیک‌های بیشتری برایتان به ‌همراه داشته ‌باشد. برای جلوگیری از این اتفاق، در سایت‌ خود از ویژگی‌های مختلف مانند Feature Snippet استفاده کنید تا مخاطبان را به سایت خود بکشانید. علاوه‌براین، اگر آگاهی از برند را جدی بگیرید، احتمال بیشتری وجود دارد که مخاطبان به‌جای رقبا به سایت شما مراجعه کنند. این صنعت در یک مرحله حساس قرار دارد و دیدگاه‌ها و نظرات متفاوتی درباره  آینده آن مطرح می شود.

با رشد چشمگیر اهمیت داده‌ها در سازمان‌ها، نیاز به ابزارهای قدرتمند ... به وب سایت وبیت سایت آموزش وردپرس ، افزونه وردپرس و اسکریپت و گرافیک خوش آمدید. اگر یه نانوا هستید که در مورد نحوه درست کردن پیتزا محتوا تولید میکنید، ترافیک رو به سمت به پیتزافروشی هدایت میکنید، نه نانوایی خودتون. بازاریابی حفظ مشتری یا ریتنشن مارکتینگ یک استراتژی جدید نیست، اما قطعاً استراتژی‌ای است که سزاوار عشق و توجه بیشتری از طرف دیجیتال مارکترها است. تفکر اصلی ریتنشن مارکتینگ این است که داشتن 10 طرفدار متعصب برند ارزشمندتر است تا داشتن 100 مشتری ضعیف. یعنی چی؟ یعنی اینکه یا سوالاتی دارند که دارن دنبال جواب براشون می‌گردند، یا می‌خوان چیز جدیدی یاد بگیرند و یا صرفاً دارند دنبال یه چیز سرگرم‌کننده می‌گردند.

این به معنای ایجاد محتوای مختصر، واضح و مستقیم است که به راحتی توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین قابل درک باشد و در پاسخ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی نقل قول شود. تیم شما باید بر روی توسعه یک استراتژی AEO تمرکز کند که همراه (یا در بالای) استراتژی‌های سنتی بهینه‌سازی موتورهای جستجو قرار می‌گیرد. با این حال، تمرکز بر محتوایی که به طور مستقیم و جامع به سؤالات کاربران پاسخ می‌دهد، می‌تواند تضمین کننده حفظ ارتباط با مخاطبان باشد. SGE با ارائه پاسخ های واضح و مختصر به درخواست جستجوی کاربر، تعاملات کاربر را افزایش می دهد. بلکه، هنگامی که شما در گوگل جستجویی انجام می‌دهید، یک نتیجه بر پایه هوش مصنوعی ظاهر می‌شود. در نهایت، برای موفقیت در سئو، باید به طور مداوم عملکرد سایت خود را تحلیل و بهینه‌سازی کنید.

هدف این الگوریتم، افزایش سرعت ایندکس‌گذاری محتواها در موتور جستجوی گوگل بود. با همین ویژگی، محتواهای جدید و همچنین محتواهای به‌روزرسانی شده، اولویت بیشتری پیدا کردند؛ موضوعی که در سال بعد، با الگوریتم تازگی محتوا، تکمیل‌تر شد. برای یافتن کلمات کلیدی طولانی برای استراتژی سئوی خودتون، باید تحقیقات کلمات کلیدی انجام بدید. این تحقیق به شما کمک میکنه کلمات کلیدی مرتبط با سایت و مشتریان خودتون رو پیدا کنید. می‌تونید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Moz یا Google Trends برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با استراتژی سئو استفاده کنید.

خلاصه نویسی و تولید محتوا با هوش مصنوعی و تولید کننده تصویر اکنون رایج شده اند. با این حال، پس از این فروش اولیه، کسانی که قبل از رسیدن به هوش مصنوعی مولد چارچوب‌های بازاریابی و سئوی قوی داشتند، اکنون بهترین مکان برای استفاده از این ابزارها هستند. با این حال، از نظر کاربران، استفاده از موتورهای جستجو تغییر چندانی نکرده است. مطمئناً هوش مصنوعی تجربه جستجو را تغییر می‌دهد، اما تغییر رفتار افراد در خصوص جستجوی موضوع مورد نظرشان، زمان زیادی خواهد برد. امسال همه چیز درباره نحوه واکنش گوگل و کاربران به هجوم انبوه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است که در زمان صحبت ما به اینترنت سرازیر شده است.

از تجربیات کاری او بنویسید و تا جای ممکن گوگل را با نویسنده آشنا کنید؛ درست مثل یک مصاحبه کاری! بگذارید گوگل متوجه شود که پشت این محتوا یک مغز متفکر و متخصص نشسته است. در سال 2024، جمع آوری تجربه و دانش از افراد متخصص را به یک گام اصلی در ایجاد محتوا برای SEO تبدیل کنید. پس اگر می خواهید سایتتان در سال میلادی جدید رتبه بگیرد و رقبای خود را پس بزنید، این مقاله مخصوص شما نوشته شده است که می تواند در حوزه خدمات تخصصی سئو یه شما کمک بزرگی باشد. در سال 2024، سئو همچنان به تکامل خود ادامه خواهد داد و شاهد ظهور روندها و تکنیک‌های جدیدی خواهیم بود. در ادامه به برخی از پیش‌بینی‌ها و روندهای مهم سئو در سال 2024 می پردازیم.

با بهینه‌سازی سایت خود برای موتورهای جستجو، می‌توانید کاربران بیشتری را به طور طبیعی و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های تبلیغاتی به سایت خود جذب کنید. این ترافیک ارزشمندتر از ترافیک ناشی از تبلیغات است، زیرا کاربرانی که از طریق جستجوی ارگانیک به سایت شما می‌رسند، هدفمندتر هستند و احتمال خرید بیشتری دارند. یکی از قوانین سئو در ۲۰۲۴ همچنان E-A-T هست که یکی از بنیادی‌ترین معیارهاییه که برای سئوی موفقیت‌آمیز باید بهش دقت داشته باشید. بهینه سازی برای E-A-T یعنی شما محتوای با کیفیت تولید کنید، محتواتون دقت علمی داشته باشه، به تجربه کاربری (UX) توجه کنید، تلاش کنید مخاطب با شما وارد گفتگو یا تعامل بشه و بک‌لینک‌های با کیفیت و معتبر داشته باشید. در حقیقت، E-E-A-T همچنان یکی از مهم ترین فاکتورها و معیارهای گوگل است و یک روند همیشه سبز، ماندگار است و هر ساله اهمیت بیشتری پیدا می کند و در سال ۲۰۲۴ نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. به عنوان یک متخصص در حوزه سئو، تأکید می‌کنم که درک و پیاده‌سازی اصول E-E-A-T، یعنی تخصص، تجربه، اقتدار و اعتبار، برای حضور موفق در عرصه وب و بهینه‌سازی موتورهای جستجو ضروری است.

این باید ارزش فوری را برای کاربر نشان دهد ، آموزنده باشد (و قانع کننده) و اعتماد به نفس برای دریافت این کلیک ها را ایجاد کند. و پس از کلیک ، باید جستجوگر را با محتوایی که آن معیارها را برآورده می کند ، حفظ کنید. سیستم محتوای مفید Google سیگنالی را ایجاد می کند که توسط سیستم های رتبه بندی خودکار آنها استفاده می شود تا بهتر اطمینان حاصل شود که افراد محتوای مفیدی را که برای افراد در نتایج جستجو نوشته شده است ، مشاهده می کنند. در مورد آخر، هرچه محتوا خاص‌تر، ظریف‌تر و هدفمندتر باشد – مصرف‌کننده بیشتر به آن اعتماد خواهد کرد. ممنون که تا انتهای مقاله همراه من بودید در صورتی که حس میکنید مطلبی هست که گفته نشده حتما در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. در صورت داشتن هرگونه سوال با تیم پشتیبانی پارس اوستا در ارتباط باشید.

این معیارها نه تنها در سال ۲۰۲۴ بلکه در سال‌های آتی نیز به عنوان مبنایی برای ارزیابی و ارتقای کیفیت محتوای دیجیتال باقی خواهند ماند. همچنین استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند SEMrush یا Ahrefs به شما کمک می‌کند تا کلمات کلیدی خود را بررسی کنید، رقبا را تحلیل کنید و راهکارهایی برای بهبود رتبه خود پیدا کنید. تحلیل منظم داده‌ها به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌های سئوی خود را بهتر پیاده کنید و به اهداف بلندمدت خود دست یابید. از سوی دیگر، بهینه‌سازی سایت برای دستگاه‌های موبایل همچنان یک اولویت است. طبق آمار، بیش از 50 درصد جستجوهای گوگل از طریق موبایل انجام می‌شود، بنابراین تجربه کاربری در موبایل باید بهینه و سریع باشد.

روی مقطعی از قابلیت استفاده، تبدیل، برتری فنی و خروجی محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنید. یکی از پایه های بازاریابی خوب این است که کاربر را در اولویت قرار دهید. در دنیای امروز، بازارهای مالی آنلاین به یکی از ابزارهای اصلی برای کسب ... به گفته کیپلینگر، اکثر بیزینس‌ها در سال ۲۰۲۴ با افزایش هزینه‌هایی از جمله نرخ بهره، تورم، هزینه‌های انرژی، حمل‌و‌نقل، بیمه، هزینه‌های ساختمان و هزینه‌های فناوری مواجه هستند. برای جلوگیری از این اتفاق، باید بهبود زمان بارگذاری سایت خود رو در استراتژی سئو بگنجانید. وقتی موضوعات رو انتخاب کردید، قالب های محتوایی رو که می خواید استفاده کنید انتخاب کنید.

Yext چندین ویژگی دارد که به شما کمک می کند حضور آنلاین و شهرت خود را مدیریت کنید، اما من واقعاً عملکرد مدیریت بررسی آن را برای SEO محلی دوست دارم. موضوعات انفجاری ابزار کوچک و منظمی است که به شما کمک می کند تا در مورد موضوعاتی که به زودی محبوب خواهند شد آشنا شوید. این ابزار به طور مداوم وب را اسکن می کند و به دنبال افزایش الگوهای جستجو و ذکر هر اصطلاح خاص است. توجه داشته باشید که شما نمی توانید هر اصطلاح جستجوی قدیمی را وارد کنید تا ببینید چه چیزی در حال ترند است. اما شما می توانید از میان موضوعات مختلفی که ممکن است برای برند شما مهم باشد،انتخاب کنید.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری