راهی روشن به موفقیت با تبلیغات اینستاگرام2021-05-21
باشگاه محتوا استراتژی تبلیغات در اینستاگرام چیست + 20 ترفند برای موفقیت در آن باشگاه محتوا
شما در این روش تبلیغاتی می توانید مخاطبین خود را بر اساس شهر و ساعت و … انتخاب کنید و این یک مزیت بزرگ برای کسانی است که قصد دارند در اینستاگرام تبلیغاتی هدفمند انجام دهند. شما برای تبلیغات در اینستاگرام در ابتدا باید بدانید برای چه کسانی می خواهید تبلیغ کنید. پس باید شناختی کامل از مشتریان بالقوه خود داشته باشید، اینکه چه قشری هستند، چه سنی دارند، بیشتر به چه مواردی علاقه مندند و… اینها می تواند رو انتخاب رسانه تبلیغاتی شما تاثیر گذار باشد. در ساخت ویدئوهای اینستاگرامی می توانیم از دو حالت تیزرهای اینستاگرامی و یا ویدئوهایی بدون صدا استفاده کرد. در زیر نمونه ای از ویدئوی بی صدا برای تبلیغ دو تا از بهترین غذاهای رستوران قرار دارد.
این اتفاقات میتواند شامل زلزله، سقوط هواپیما و مواردی از این دست باشد. بارها دیدهام که تصاویر بیکیفیت و نه چندان جذابی را به عنوان تبلیغ قرار دادهاند. ابتدا میرویم به سراغ انواع تبلیغات در اینستاگرام و ببینیم از چه راههایی میتوان در اینستاگرام تبلیغ کرد. شما میتوانید تبلیغات خود را از روشهای مختلفی انجام دهید که شاید رایجترین آنها، تبلیغات از طریق صفحات پربازدید است. سعی کردهام در این مقاله بهطور کامل بحث تبلیغات اینستاگرامی را توضیح بدهم تا بتوانید بیشترین بازدهی را بگیرید.
ویژگی های مختلف تبلیغات برای مکان های مختلف در دسترس است ، بنابراین کنار گذاشتن این ایده ،ایده خوبی است. بهینه سازی بودجه کمپین بودجه تبلیغات شما را به طور خودکار بین مجموعه تبلیغات توزیع می کند. شما می توانید این کار را انجام دهید ، یا اینکه براساس آزمایشات و نتایج قبلی خود ، میزان هزینه هر مجموعه آگهی را به صورت دستی تنظیم کنید.
در تبلیغات خود دسته مدنظر خود را انتخاب و سپس جزئیات کمپین را مشخص کنید. به این معنا که تبلیغات به طور اتوماتیک به افرادی که بیشترین احتمال تعامل با آنها را دارند، نمایش داده میشود. این روند میتواند منجر به کاهش هزینهها و افزایش نرخ تبدیل برای برندها شود. تحلیل دادهها و گزارشدهی یکی از مهمترین بخشهای بهینهسازی تبلیغات است. با استفاده از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام، میتوانید عملکرد تبلیغات خود را پیگیری کرده و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کنید.
اگر میخواهید تبلیغات اینستاگرام برایتان نتیجهبخش باشد، نکات زیر را چندین بار و با دقت بخوانید و سپس آنها را به کار بگیرید. در هر حال، یکی از موارد مهم در تبلیغات اینستاگرامی این است که از کاربر بخواهید تا کاری را برای شما انجام دهد. فالو کردن پیجتان، کلیک کردن روی لینک در بیو، دیدن استوری و وارد شدن به صفحه هدف و … میتوانند به عنوان دعوت به اقدام باشند.
برای جلب توجه بیشتر هم بهتر است از یک نوشته روی تصویر یا کاور و میانه ویدیو استفاده کنید. بسیاری از پیجها با استفاده از ربات اینستاگرام اقدام به فالوو کردن کاربران زیادی میکنند تا آنها نیز پیج موردنظر را فالوو کنند. به همین دلیل اگر دیدید، پیجی فالووینگ زیادی دارد باید به کیفیت آن شک کنید. باید محتوایی در پیج بگذارید که واقعا به درد فالوورها میخورد و میدانید که نسبت به آن واکنش میدهند. البته پیش زمینه آن شناخت مخاطبان است و اینکه بدانید دقیقا چه دغدغه، نیاز و علاقمندیهایی دارد.
اگر یک فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزی هستید، آشپزان و علاقهمندان به آشپزی مخاطبان شما خواهند بود. این کار به شما کمک میکند تا به صورت مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشید و به سوالات و نگرانیهای آنها پاسخ دهید. استوریها و لایوها ابزارهای بسیار مفیدی برای جذب تعامل بیشتر و ارتباط نزدیکتر با مخاطبان هستند. این قابلیتها به شما این امکان را میدهند که به صورت زنده با مخاطبان خود در ارتباط باشید و محتوای جدید و جذابی را به اشتراک بگذارید. از ابزارهای تحلیل اینستاگرام مانند Insights استفاده کنید تا اطلاعات جامعی از مخاطبان خود بدست آورید. این ابزارها به شما نشان میدهند که چه نوع محتوایی بیشتر مورد توجه قرار میگیرد و چه زمانی مخاطبان شما بیشتر فعال هستند.
اینستاگرام بهدلیل قابلیتهای فوقالعاده و تعداد کاربرانی که دارد، میتواند گزینهی بسیار مناسبی باشد. تقریباً بیش از ۳۵ میلیون ایرانی در اینستاگرام فعال هستند که این نشاندهنده اهمیت اینستاگرام و بحث اینستاگرام مارکتینگ است. در این مقاله به چند مرحله مهم اشاره کردیم؛ از جمله تعیین اهداف مشخص و KPI واضح، انتخاب کمپین تبلیغاتی و محتوای مناسب و پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب و همکاری با او.
۷. حالا وقت تحلیل و بهینهسازی است!
این دوره با هدف آشنا کردن مبتدیان با محیط اینستاگرام و ایجاد زیرساختهای لازم برای شروع فعالیت در این پلتفرم طراحی شده است. اگر محصولی را به بازار عرضه کردهاید، میتوانید ببینید که مردم چگونه از آن در زندگی واقعی استفاده میکنند. همچنین می توانید الگوهایی را در نظرات منفی کاربران مشاهده کنید که میتواند به بهبود محصول کمک کند. مزیت این روش این است که ویوی بسیار بالایی برای پیج یا پستی که روی آن تبلیغ زده می شود ایجاد می کند و این ویو کاملا واقعی است و احتمال رفتن پست به اکسپلور را بسیار بالا می برد. همچنین فالوورهایی که از طریق این روش جذب می شوند کاملا واقعی هستند. اما اینکه آن فالوورها پس از مراجعه به پیج شما حاضر شوند شما را نیز دنبال کنند به نحوه تبلیغ،میزان جذابیت 12 پست آخر شما، میزان جذابیت بیوگرافی و توضیحات شما بر می گردد.
خوشبختانه، ابزارها و امکانات زیادی هستند که ایجاد ویدیویی با کیفیت بالا را بسیار راحت کردهاند. پس با کمک این ابزارها به جزئیات توجه کنید و برای داشتن تبلیغات موثر در اینستاگرام، ویدیوهای باکیفیت بسازید. به یاد داشته باشید که تبلیغات ویدیویی اینستاگرام در مقایسه با سایر فرمتهای تبلیغاتی روی این پلتفرم، تعامل و نرخ کلیک بالاتری دارند. در واقع، تبلیغات ویدیویی مخاطب را در خود غرق میکنند؛ چراکه داستانی برای گفتن دارند. همین باعث میشود جذابتر و تعاملیتر به نظر برسند و این چیزی است که در مقایسه با تبلیغات مبتنی بر تصویر، برتری بیشتری ارائه میکند.
۱۰ نکته برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرامی
به یاد داشته باشید که در اینستاگرام، هیچ محدودیتی برای پیشرفت شما وجود نخواهد داشت. میتوان گفت هر پیجی، زمان مناسب خود را برای پست کردن محتوایش دارد. این زمان، با توجه به فعالیت فالورهایتان در ساعات و روزهای مختلف، مشخص میشود. شما میتوانید بعد از تجاری کردن حساب خود، از بخش اینساید، این اطلاعات را به دست آورید. به یاد داشته باشید که منتشر کردن محتواهایتان در زمانی که بیشتر فالورهایتان فعال هستند، در بازدید محتوایتان تاثیر میگذارد. پلتفرم جریان با طراحی این صفحه کارتان را برای پیدا کردن پیجهای مناسب بسیار ساده کرده است.
همانطور که قبلا اشاره شد، عکسهایتان باید فوقالعاده باشند، به طوری که بخشی از سایر عکسها به نظر بیایند. همچنین پستهایتان نباید به بازدیدکنندگان این حس را منتقل کنند که دارید مستقیما چیزی را به آنها میفروشید. شرکت غذاییِ «فیلادِلفیا» (Philadelphia) با به اشتراکگذاریِ عکسی که هم خیالانگیز بود و هم اشتها را تحریک میکرد، افزایش فروشی ۴۱ درصدی را مشاهده کرده است. تبلیغات ویدئویی نیز همان کیفیت بصری همهجانبه را دارند که تبلیغات تصویری در اینستاگرام دارند و علاوه بر این شما قابلیتهای جلوههای تصویری، صدا و حرکت را نیز در اختیار دارید. در حال حاضر میتوانید ویدئوهایی به مدت ۱ دقیقه و در قالب «landscape» (افقی) به اشتراک بگذارید.
با استفاده از ابزارها و قابلیت های موجود می توان به طور موثری مشتریان جدیدی را جذب کرد. با دقت در انتخاب مخاطبان و طراحی کمپین های هدفمند، به نتایج قابل توجهی برسید و کسب و کار خود را به موفقیت برسانید. هیچ چیز به اندازه شناسایی مخاطبین هدف برای آموزش تبلیغ در اینستاگرام اهمیت ندارد. تبلیغات شما باید در دید افرادی قرار بگیرد که مشتریان بالقوه شما هستند. این گونه هم نرخ تبدیل افزایش می یابد و هم از منابع به بهترین شکل ممکن استفاده کرده اید.
{برای تبلیغات اینستاگرامی خود، بودجه مشخص کنید
|}عکسهایی که طوری با پستهای دیگر ترکیب میشوند که گویا «یکی از پستهای خود آنها» هستند، باعث میشوند که کمپین تبلیغاتیتان طبیعی جلوه کند. بنابراین، کاربران اینستاگرام به جای اینکه با سرعت نور از روی عکسهای شما عبور کنند، با دقت تماشایشان خواهند کرد. برای استفاده از امکان Instagram ads، لازم است که ماهانه مبلغی را پرداخت کنید. شما همچنین میتوانید با همکاری با اینفلوئنسرها و کسبوکارهایی مثل تاجرباشی، برند خود را در این پلتفرم تبلیغ کنید.
تبلیغات ویدیویی یکی از قدرتمندترین روش ها برای جذب مخاطبان در اینستاگرام است. ویدیوها به بهترین شکل ممکن مخاطب را با محتوای تبلیغ درگیر می کنند. مردم به طور طبیعی به تماشای ویدیوها علاقه دارند، مخصوصا اگر این ویدیوها کوتاه باشند.
- {
- خوشبختانه اینستاگرام ابزارهای متعددی ارائه میدهد که به کمک آنها میتوان تبلیغات را بهینه و مؤثرتر کرد. |}
- تبلیغات در این روش، معمولاً بازدهی بالایی دارد، تنها به شرطی که حوزه کاری شما با شخص اینفلوئنسر یکی باشد. {
- طبق تحقیقات، بیش از ۸۰٪ کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را دنبال میکنند و ۷۲٪ از آنها پس از دیدن یک محصول در این پلتفرم، اقدام به خرید کردهاند. |}
- یعنی نسبت به تعداد فالووری که دارند، پستها و استوریها هم باید بازدید مناسبی داشته باشند و تعداد لایک و کامنت هم خوب باشد.
- به ویژه برای برندهای کوچک یا نوپا، هزینه تبلیغات میتواند به سرعت به میزان قابل توجهی برسد. {
- کاربرانتان بعد از کلیک روی شمارش معکوس، هنگام منتشر کردن پست یا برگزاری مسابقه، اعلانی دریافت میکنند. |}
شما با اندکی زمان، میتوانید بهخوبی بر این شبکه اجتماعی پرطرفدار تسلط کافی پیدا کنید. برای دریافت فالور واقعی، کافی است این مراحل را به ترتیب پیش ببرید. پاسخ سوال دوم پیجهای مناسبی است که میتوانید در آنها تبلیغ کنید. خوشحال میشویم تجربیات خود را از تبلیغات در اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید.
شاید رایجترین روش تبلیغات در اینستاگرام را بتوان تبلیغات بنری دانست. در این نوع تبلیغ، معمولاً تصویری به همراه کپشن قرار داده میشود. بیشتر، کسب و کارهای کوچک و افراد عادی از این روش برای تبلیغات خود استفاده میکنند. شاید ساده و کمهزینه بودن آن، باعث استفاده از این نوع تبلیغ باشد.
اینستاگرام به دلیل داشتن تعداد کاربران فعال و همچنین محبوبیت بالا به بستری مهم برای تبلیغ کسبوکارها تبدیل شده است. اگر به دنبال آن هستید که مخاطبان بیشتری کسب کرده و راندمان فروش خود را افزایش دهید، چارهای جز بهروز کردن شیوههای بازاریابی نخواهید داشت! در بحث آموزش تبلیغات در اینستاگرام گفته شد که تبلیغ در این شبکه به دو صورت اینفلوئنسر مارکتینگ و استفاده از سرویس تبلیغ اینستاگرام انجام میگیرد. حال به نظر شما کدام یک میتواند تاثیر بیشتری داشته باشد؟ نظرات خود را برای ما بنویسید. نفوذ بالای اینفلوئنسرها و تاثیری که بر مخاطبان دارند باعث شده تا در بحث آموزش تبلیغات در اینستاگرام جایگاه ویژهای برای اینفلوئنسر مارکتینگ در این شبکه اجتماعی قائل باشیم.
البته ترفندهای کوچک دیگری وجود دارد که ما اینجا به شما می گوییم که چطور اینکار را انجام دهید. اما در کنار همه ی اینها، یعنی تولید محتوا و استفاده از ترفندها باید تبلیغات را داشته باشید تا موفق شوید. پاسخ به این سوال ها به شما کمک می کند یک برنامه زمان بندی شده برای ارسال پست در اینستاگرام داشته باشید.
با رعایت این نکات و استراتژی های آموزش تبلیغ در اینستاگرام، از قدرت اینفلوئنسرها برای تبلیغات موفق در اینستاگرام استفاده کنید و جایگاه برند خود را بهبود بخشید. برای انتخاب صحیح طیف مخاطب مورد نظرتان، اطمینان حاصل کنید که با دقت و بدون عجله عمل کرده اید. در مورد کسانی که به عنوان مشتری هدف در نظر دارید، به دقت فکر کرده تا بر اساس آن، کمپین تبلیغاتی خاصی طراحی شود. این کمپین باید شامل محتوای جذاب و متناسب با علایق و نیازهای مخاطبان هدف شما باشد. اینستاگرام، به عنوان بزرگ ترین و فعال ترین رسانه اجتماعی در جهان، با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه، به پلتفرمی بی نظیر برای ارتباطات اجتماعی و تجاری تبدیل شده.
از آنجایی که عکس پروفایل، یکی از نکات اصلی کلیک روی پروفایل شماست، باید حتما آن را جذاب طراحی کنید. اگر پیجتان را برای کسبوکار خود راهاندازی کردهاید، بهترین گزینه برای پروفایل، استفاده از لوگوی برندتان است. در این صورت، افراد با مشاهده عکس پروفایل پیج شما، سریعا برندتان را میشناسند و آن را دنبال میکنند.
«هشتگگذاری» یک ضرورت است و طبق پژوهشی که توسط سایتِ «تِرَکمِیوِن» (TrackMaven) انجام شده است، پستهایی با ۱۱ هشتگ، بیشترین تبادلات را داشتهاند. هر فردی که روی CTA شما کلیک میکند، انتظار دارد که به یک صفحهی موبایلپسند برسد، پس ناامیدشان نکنید. با انتخاب سنجیدهٔ نسبت تصویر، دید و اثربخشی محتوا را افزایش خواهید داد. همچنین، استفاده از ابزارهای ویرایش تصویر مانند Adobe Photoshop و Lightroom میتواند به بهبود کیفیت تصاویر شما کمک کند. و البته اینطور نیست که مجبور باشید فقط تصاویر را بارگذاری کنید – می توانید از محتوای ویدیویی و نوشتاری که مفهوم را می رساند هم استفاده کنید.
این رقابت میتواند هزینه تبلیغات را افزایش دهد و در نتیجه برندها مجبور میشوند بودجه بیشتری صرف کنند تا به نتیجه دلخواه برسند. یکی از مهمترین ویژگیهای تبلیغات در اینستاگرام این است که برای هر نوع کسبوکاری، از برندهای بزرگ گرفته تا استارتاپهای کوچک، کاربرد دارد. فرقی نمیکند که در حوزه مد و فشن، تکنولوژی، خدمات زیبایی، آموزش، گردشگری یا حتی صنایع غذایی فعالیت میکنید، اینستاگرام میتواند به شما در افزایش برندآگاهی، تعامل و فروش کمک کند. هدف خود را از تبلیغات مشخص کنید، مانند افزایش آگاهی از برند، جذب فالوور یا افزایش فروش. داشتن هدف واضح به شما کمک میکند تا استراتژی مناسبی برای کمپین خود انتخاب کنید.
از مواردی که در تبلیغات باید به آن توجه کنید تعداد فالوور پیج است. هرچه میزان دنبال کنندگان یک پیچ بیشتر باشد، افراد بیشتری هم تبلیغ شما را میبینند. بسیاری از پیجهای اینستاگرام از فالوورهای فیک به منظور افزایش دنبال شوندگان خود استفاده میکنند. این نوع فالوورها هیچ ارزشی ندارند و تبلیغات در پیجهایی که فالوور فیک زیادی دارند اگر چه ارزانتر است؛ اما نتیجهای که میخواهید را نمیگیرید.
این مقاله از وب ۲۴ به آموزش تبلیغات در اینستاگرام و اصول آن اختصاص دارد. تبلیغات موثر در اینستاگرام در ایران به یکی از اساسیترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. با توجه به حضور گسترده کاربران ایرانی در اینستاگرام, کسبوکارها میتوانند از ظرفیتهای تبلیغاتی این پلتفرم برای توسعه برند خود استفاده کنند. انتخاب نوع تبلیغ مناسب میتواند تأثیر چشمگیری بر جذب مشتری و افزایش فروش داشته باشد. تبلیغات اینستاگرامی یعنی ایجاد و به اشتراک گذاشتن محتوای اسپانسر شده تو این پلتفرم برای رسیدن به یه جمعیت گستردهتر و هدفمندتر.
پس از انتخاب هدف تبلیغات، صفحه گسترش می یابد و به شما امکان می دهد نام کمپین خود را بگذارید. بنابراین اکیداً توصیه می کنیم که هر کمپین را با قصد و نامگذاری قبلی اعلام کنید. اگر میخواهید کاربرانی که تبلیغ شما را میبینند به سایت خود هدایت کنید، بهتر است یک صفحه فرود جذاب برای آنها تهیه کنید. برای طراحی یک صفحه فرود کاربرپسند و تاثیرگذار پیشنهاد میکنیم مقاله «لندینگ پیج چیست؟چگونه از آن نرخ تبدیل بالایی بگیریم؟» را مطالعه کنید. یکی از اهداف کسانی که در پیجهای اینستاگرام تبلیغات انجام میدهند بالابردن ترافیک و بازدیدکنندگان سایت و یا افزایش دانلود نرم افزار در استورها است. در این نوع از تبلیغات بهتر است روی جذابترین و مهمترین ویژگی سایت و یا نرم افزارتان که بازخورد خوبی از طرف کاربران دارد تمرکز کنید.
اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی جهان، امکانات متعددی برای تبلیغات ارائه میدهد. از آنجایی که این پلتفرم توانسته است توجه میلیونها کاربر را جلب کند، تبدیل به یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی برای برندها و کسبوکارها شده است. در تجارت و کسبوکار هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد، اما کارهایی هست که با انجام آنها میتوانید شانس موفقیتتان را افزایش دهید. درک و بهکارگیری موارد دهگانهی زیر احتمال رشد برندسازیِ کسبوکار شما را از طریق تبلیغات اینستاگرامی افزایش میدهد.
همچنین میتوانید با استفاده از روشهای رایگان در این شبکه اجتماعی، یک استراتژی تبلیغات در اینستاگرام برای پیج خودتان، طراحی کنید. ما در ادامه این مقاله، به 20 روش اشاره کردهایم که به شما در طراحی این استراتژی کمک خواهند کرد. اگر مایل به رونق و تبلیغات کسبوکار خودتان در اینستاگرام هستید، حتما تا انتهای مقاله با ما همراه شوید. یکی از نکات کلیدی در اجرای تبلیغات موثر در اینستاگرام, انتخاب صحیح نوع تبلیغ و کانال انتشار آن است.
آمار نشان میدهد اینستاگرام در ماه یک میلیارد کاربر فعال دارد و بعد از فیسبوک دومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در جهان است. تقریبا تمام کسبوکارها میتوانند پیجی در حوزه کاری خودشان پیدا کنند که محتوا تولید میکند و فالوورهای زیادی دارد. این یعنی مخاطبان هدف کسبوکار در یک پیج جمع شدهاند و اگر کمپین تبلیغاتی به درستی اجرا شود، جذب بالایی خواهد داشت.
اینفلوئنسرها از اعتبار و ارتباط نزدیک با فالوورهای خود بهره میبرند، بنابراین میتوانند پیام برند شما را به طور مؤثری منتقل کنند. از تبلیغات استوری و فید گرفته تا تبلیغات ریلز و شاپینگ، هر یک از این فرمتها میتوانند با استراتژیهای مناسب، به افزایش تعامل و فروش کمک کنند. بنابراین، انتخاب نوع تبلیغات بستگی به اهداف برند و مخاطبان هدف شما دارد. Explore صفحهای است که به کاربران محتوای جدید و مرتبط با علاقههای آنها را پیشنهاد میدهد.
شما باید بتوانید تشخیص دهید که مخاطب شما، چه نوع پستی دوست دارد. سعی کنید عکسها و ویدیوهایی با بهترین کیفیتها را به فالورهایتان نمایش دهید. اگر عکسی به اشتراک میگذارید، حتما توجه کنید آن عکس، محتوای خاصی داشته باشد. در قدم دوم، شما باید بعد از راهاندازی پیجتان، برای پیشرفت آن تلاش کنید.
بهینهسازی بیو و پروفایل میتواند تاثیر زیادی بر جذب فالوورهای جدید و افزایش تعامل با صفحه شما داشته باشد. مطمئن شوید که اینفلوئنسر پیام برند شما را به درستی منتقل میکند و محتوای ایجاد شده با استانداردهای شما همخوانی دارد. اینفلوئنسرهایی را انتخاب کنید که با حوزه فعالیت شما مرتبط باشند و مخاطبانشان به محصولات یا خدمات شما علاقهمند باشند. به عنوان مثال، اگر محصولات آرایشی و بهداشتی میفروشید، بهتر است با اینفلوئنسرهای فعال در حوزه زیبایی و آرایش همکاری کنید. استفاده از استوریهای تعاملی، نظرسنجیها و چالشها میتواند تعامل کاربران را افزایش دهد. این نوع محتوا باعث میشود که کاربران بیشتر با محتوای شما درگیر شوند و برند شما را به خاطر بسپارند.
زمانهای مختلف را برای انتشار محتوا امتحان کنید و بهترین زمانها را پیدا کنید. با آزمون و خطا میتوانید زمانهایی را که بهترین نتیجه را برای شما به همراه دارند شناسایی کنید. برای این کار میتوانید از ابزارهایی مانند Hashtagify و RiteTag استفاده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تیک گزینه Facebook و Audience Network را از سیستم عامل ها بردارید تا مطمئن شوید تبلیغ شما فقط در اینستاگرام اجرا می شود. آزمون آزمایشی یا تست A / B به شما امکان می دهد تغییرات مختلف آگهی ها یا مجموعه آگهی ها را در برابر یکدیگر آزمایش کنید و کمترین بودجه را به آگهی ای که بهترین عملکرد را دارد اختصاص دهید.
این محتوا باید مخاطب را ترغیب کند تا کلیک کند، لایک بزند و حتی آن را با دیگران به اشتراک بگذارد. هرچه میزان تعامل با محتوای شما بیشتر باشد، الگوریتم اینستاگرام آن را به کاربران بیشتری نشان میدهد. با این توضیحاتی که در بالا ارائه شد، فکر میکنم باید متوجه شده باشید که چقدر مهم است که تبلیغ در زمان درستی نمایش داده شود. سعی کنید تبلیغات خود را زمانی قرار دهید که اتفاق بزرگی قبل از آن رخ نداده باشد، چون در این حالت، فضای اینستاگرام بیشتر تحت تأثیر آن اتفاق قرار دارد و امکان دارد تبلیغ شما، چندان دیده نشود.
البته صبر کنید، تنظیم کردن ربات اینستاگرام باید توسط یک فرد کارشناس و حرفه ای در امور تبلیغاتی اینستاگرام انجام شود. چرا اگر درست ربات تنظیم نشود امکان دارد اینستاگرام پیج شما را ببندد و یا اینکه شما فالوورهای هدف را جمع آوری نکنید. برای اینکه به این مشکلات بر نخوریم پیشنهاد ما این است که شما از خدمات مشاوره و تبلیغاتی شایگان در این زمینه بهره ببرید.
اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که هنگام استفاده از ویژگی Instagram ads، یک CTA به تبلیغات خود اضافه کنید. فراخوانهای متعددی وجود دارد که میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید. درصورتی که نمیخواهید (یا احتمالاً نمیتوانید) از Instagram ads استفاده کنید، یک فراخوان متقاعدکننده در کپشن یا تصویر خود بنویسید.
وب سایت منبع